#2 - Zboczony Cris i ogród zoologiczno-botaniczny, cz.1

|
A teraz ku prtzypomnieniu: poprzednie analizy.

Tu macie link do tego dzieła
Znalezione przez Tuśkę i przez nią również zanalizowane.

***

OPIS POSTACI

po przeprowadzce do Manchesteru zmienia się jej życie o 180*
O 180 gwiazdek?

właściciel dyskoteki "NICOL"
Nie wiesz jak nazwać dyskotekę? Nazwij ją Nicol! (To tak, jakby spożywczaka nazwać Dekameron)

Wiec dzis postanowila zalozyc ten blog.
Na samym wstępie możemy określić, że narracja jest w trzeciej osobie. Uczcie się, dzieci, polskiego, uczcie.

WARTKA AKCJA

Mieszkamy w bardzo przytulnym mieszkanku. Mamy niewielki salonik, kuchnie, lazienkę i dwie sypialnie.
Taki mały domeczek - basen, jacuzzi, spa, sala kinowa...

Ono jest naprawde niewielnkie, ale nam do szcześcia wieksze niie jest potrzebne
Brzydzimy się tym, co prezentują sobą te bogate japiszony!

Dzis znaczynamy pracę w dyskotece "NICOL", nie wiem dlaczego taka nazwa, ale kiedyś sie dowiem.
A jak się dowiesz, to mi powiedz, ok?

a wiesz ja już czuje, ze tu nam bedzie lepiej niż w polsce. moze wkoncu zapomnie! To cholernie boli!
Mnie też cholernie Polska boli. Ale wiesz, niedługo to nam tu wyrośnie Irlandia z darmowymi Łoter Klozetami...

postariła mnie do pionu Patrycja za tak zwany warkoczyk.
A ja usiadłam na tyłku za tzw. kitkę

- no watam was kochane!-
Watać - witać watą.

-Wiec co Panowie sobie życzą?
- Wiece....-
...i dwie pikiety z sosem.

- Ej! Co ty sobie wyobrażasz!- zaczęłam sie na niego wydzierać, chciałam sie mu wyrwać, ale on byl silniejszy. Zaczął mnie obmacywać. O nie tego juz za wiele!- Puść mnie prosze!
Zasady samoobrony dla kobiet. Zasada numer 1: gdy ktoś cię molestuje, poproś, by przestał. Efekt gwarantowany!

zaczął wkładać swoje łapska pod moja bluzke. Nie wytrzymałam i sprzedałam mu liścia.
"6,50 się należy"

- Dziekuje juz mi lepiej. Kocham cie!- powiedziałam ocierając lezki.
Czyli już wiemy, dlaczego tak się opierała temu facetowi - wbrew kanonowi obowiązującemu w Polsce, woli dziewczynki.

Musiałysmy uzupełnić zapas alkocholu za barem i takie tam rzeczy.
Wiele może się kryś za "takimi tam rzeczami".

Zapukałam i usłyszałam krótkie proszę.
Odpowiedziałam długim dziękuję.

- Jasne zwalaj wszystko na to, ze byłeś pijany. Jak wszyscy myslisz tylko tym co masz w spodniach.
Kieszeniami?

- Pamietasz w nieedziele bylem tu z kumplami z druzyny no i troche za dyzo wypilem i zaczalem sie do niej przystawiac.......
A Wayne mnie podpuszczał krzycząc "Gorzko! Gorzko!".

- dziwisz sie jej?- dziwil sie Crisowi Adam.
-Tak, dziwię się - zdziwił się Cris.

Po orzeźwiającym prysznicuubrałam się w błękitny dresik, pomalowałam rzęsy
...wzięłam swój wierny kij bejsbolowy i udałam się na derby Manchesteru.

wszamania sklepie kupiłam wszystkie potrzebneskładniki do naleśników.
Ten sklep był prowadzony przez szamana.

- Zapewne umarłabyś z głodu- odpowiedziałam jej wlewającsobie kawkę.
Biedny ptaszek... Co na to TOZ?

Ja muwygarnęłam, ze dla nich facetów liczy się tylko zaliczenie kolejnej laski, zemyśli tylko tym, co ma w spodniach.
Wiedziałam, że kieszeniami.

- Przecież to jest najprzystojniejszy i najlepiej grając wpiłkę nożna koleś na tej ziemi. Mam jego plakaty w sypialni.
{wyobraża sobie reakcję ojca, gdybym mu powiedziała, że Kryśka jest najlepszym piłkarzem na tej ziemi} Tak, masz rację.

- Tak- odpowiedzieli wszyscy chórem.
Na trzy głosy.

- Wiec chce ci powiedzieć, że Cis powiedział mi o wszystkimi chce ci powiedzieć, że on taki nie jest.
Bo on w gruncie rzeczy jest Dębem.

- Adam nie ma znaczenia czy będę skrępowana czy nie ja tupracuje i nie oczekuje od ciebie żebyś, gdy tylko ktoś mnie zranił to dasz miwolne. Ja tak nie chce. Traktuj mnie jak normalnego pracownika. Fakt możebędzie mi ciężko, ale gorsze rzeczy przeżyłam w moim krótkim życiu.
Kiedyś, na ten przykład, w przedszkolu kumpela zamazała mi obrazek...

- Tak tylko się spytałem, ale widzę, że chcesz temuproblemowi postawić czoło.
Stawianie czoła musi być bardzo erotycznym zajęciem.

O 22na sale wjechał ogromny tort, wyglądał jak boisko do piłki nożnej.
Naturalnych wymiarów.

Wyglądałświetnie. Wszyscy odśpiewali sto lat. Podrzucali go a na koniec oblaliszampanem.
Może się nie znam, ale tort oblany szampanem chyba traci pewne walory smakowe.

chce Ciwynagrodzić jakoś to co zrobiłem. Chce ci pokazać świat z tej lepszej,piękniejszej strony.
Musisz zadecydować - którą pigułkę wybierasz. Czerwoną czy niebieską?

wtym momencie spojrzałam się na niego i ujrzałam te piękne brązowe oczy. Sąboskie. Rozpływam się jak w nie patrzę.
Cristiano ma grzałki w oczach.

- No nie mów, że od Ronaldo??- Patrycja wywaliła na mnieoczy.
Oddałam jej lewym uchem.

Wiesz jakie on ma piękne oczy?Takie wielkie ibrązowe. Myślałam, że padnę jak w nie patrzyłam.
W dodatku dalekim krewnym Bazyliszka.

Boże, co onawygaduje!!!! Gdybym mogła to zabiłabym ją wzrokiem!!
Lecz tę zdolność posiadł jedynie Cris!

Widziałam jak śmiały ci się oczka ja mówiłaś o jegooczach.
Wręcz śmiały się do rozpuku.

Przyszedł zabar Adam.
Zabar? Jakiś rodzaj sułtana?

- Ślicznie pachniesz.- chyba spaliłam niezłego buraka gdy topowiedział, ale mam nadzieję, że nie zauważył.
No nie wiem, czy spalone buraki tak ślicznie pachną.

Tańczyliśmy on mipowiedział, że ślicznie pachnę. Spaliłam maksymalnego buraka. Było świetnie.
Też lubię palić buraki. Jest to wręcz moja pasja.

rzeczywiście sukienka była śliczna. Czerwona, bez pleców, wiązanana szyi, była przed kolanka, leciutko się mieniła w świetle.
Sukienka nie ma pleców? Czyli ma dwa przody? Nic dziwnego, że jest czerwona. Ze wstydu.

- Po co? Ona na pewno kosztuje majątek.
Ło tam, sprzedasz swój malutki domeczek i fundusze się znajdą.

- WOW, wyglądasz nieziemsko.
Czyli że jak kosmita?

- Jest, jest. Zapraszam was na lody i kawkę.
"Cóż, wolałabym sikorkę, ale ostatecznie..."

- Ach te dziewczyny. Faceci też czasami płaczą na filmach.
Najbardziej ich wzrusza "Brzydkie kaczątko".

Naprawdę czułam, że wybaczyłam mu to, co zrobił. Może to jest właśnie ten Książe z bajki?
Nie, to po prostu Mały Książę. Przykro mi ale on ma już swoją Różę.

- Może zostawisz je rozpuszczone. Ja ci je dobrze wyprostujealbo zrobię troszkę loczków.
Potem zafarbuję na blond. Albo uczynię cię brunetką.

- Adam ma racę
Zaraz ją odpali. W kosmos.

- Mając tak piękne kobiety obok siebie można spokojnieumierać- Powiedział Adaś i się uśmiechnął.
Po czym wyjął pistolet i przyłożył sobie do skroni.

- No gołąbeczki idziemy.
Na kawkę.

Ronaldo prowadził, ja siedziałam obok niego, a Pati z Adamem ztyłu. Widać, że pomiędzy nimi cos jest.
Że też Centralny Ośrodek Sportu zmieścił się do samochodu...

Zapewne są to znajomi Crisa. Cisa nie myliłam się.
A jednak. To jest Dąb.

Chociażudało mi się zapamiętać Łuszczaka (wkońcu to Polak)
Łuszczakowi pewnie bardzo się łuszczy naskórek. Ale zaraz, gdzie się podział Kuszczak?

Potem przemawiał trener, potemzostała wręczona nagroda dla najlepszego zawodnika miesiąca. Zgadnijcie, kto jaotrzymał
Pewnie Łuszczak-Kuszczak.

Cristiano, mój Cristiano.
O kurczę, nie spodziewałam się.

Cristiano nieziemsko pachniał. Miał śliczneperfumy.
Unikalny zapach smażonego ziemniaka.

- Trenerze liczy się wnętrze.- Powiedział Ronaldo puszczającdo niego oczko.
- Oczywiście synu, ale powiem ci, że masz bardzo dobry gust.
Fergusson usynowił Krysieńkę?

- Jak jestem tu w Anglii to on jest dla mnie jak ojciec
Ha! Miałam rację!

Jesteś pierwszym mężczyzna w moim życiu, który mnie taktraktuje.
Nikt jej przedtem nie obmacywał. To takie wzruszające.

Nasze języki wirowały w tańcu.
Tańczyły rumbę.

Ciekawe, co jejsię śni, bo cały czas się uśmiecha. Może śni o mnie?
Wrodzona skromność Krysi.

Postanowiłem, że zabioręja do swojego domu, bo było bliżej.
Tak, my znamy te numery! Znowu myślisz tym, co masz w spodniach, zboczeńcu! Kieszeniami! Tak się nie godzi!

***

Blog jest tak fantastyczny, że zmieści się w co najmniej 2 analizach.
CDN.

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kobieeeto, mistrzostwo świata.
aż pójdę sobie sikorkę zalać ^^

Prześlij komentarz