Arystokraci na mundialu; Ebi jako Doktor Jeckyll i Mr. Hyde, cz.2

|
Po dłuższej nieobecności kontynuacja fantastycznego opowiadanka o Ebusiu. Zapraszam!

***

Miałam Szoka. Chciałam w ogóle odłączyć się od aparatury.
Autoeutanazja.

Przez resztę dnia kiedy kazano mojej rodzinie iść wypocząć. Zaczęto robić mi badania, nawet te mniej potrzebne.
Każda 19-letnia arystokratka posiada już pełną wiedzę medyczną.

-Proszę chce ją zobaczyć.
-Ona musi wypocząć, a teraz właśnie śpi, lepiej aby naprawdę pana nie widziała.
Wy też widzicie wszystko przez sen, prawda?

Na zakończenie na stoliku położył średniej wielkości misia i czerwoną różę.
Dość wysoką jak na europejskie standardy.

Natomiast moja siostra ze szczęścia miała błyszczące oczy, ale nie na mój widok, wyglądały one na zakochane.
"Zakochane oczy" - in cinemas around Europe. Soon.

-Dobra to aj spadam, na razie i powodzenia.
End ju napisz do mnie, łen ju erajw hołm, okej?

Jednak po ciele przeszedł mi dreszcz kiedy spojrzeliśmy sobie w oczy. O mało co chyba się nie rozpłynęłam.
Ebi też ma grzałki w oczach!

-Ha, ale ja nie szłam więc to ty powinieneś.
"Ja tylko szedłam!"

I chyba by była najlepiej jakbym wąchała kwiatki od spodu- powiedziałam to i miałam łzy w oczach, ale dodałam- jak dal ciebie.
I jak bliż mnie.

To on ma prety do mnie
A ona beauty dla niego.

. Zapadała głucha i do tego głupia cisza
W dodatku była ślepa i bez wykształcenia.

-Wynoś się z tond- piłkarz go wypchał.
Polszczyzna Cristiano mnie zadziwia.

-Wiesz co ten debil zrobiłam najechał na mnie, że nie powiedziałam babci, że jesteśmy razem, rozumiesz to, ja nie miałam okazji, a ten ma prety.
Prety Women, waking dawn de stret!

Cyprian poszedł jakąś godzinę później. Ja usnęłam bardziej spokojniejsza.
Ja przez ten blogasek się czuję bardziej ogłupieńsza.

Nawet nie pomyślałam, że Crsiano się tak zbulwersuje na tą wiadomość.
CR-siano. Takie siano z Kostaryki.

Usłyszałam z jednych drzwi… .
Drzwi skarżyły się, że farba już od drewna odchodzi. Biedne.

-Ja- zaczął chłopak- nienawidzę twojej siostry, to była tylko przygrywka, twoja babka mi za to zapłaciła
"Jak ojciec się dorzuci, to nagramy już całą piosenkę!"

-Ty się nie wtrancaj- krzyknęłam na całą sale.
"I nie włanczaj światła, trzeba oszczędzać!"

Mój tata miał coś dodać do tego, ale ja go uprzedziłam:
-Nawet się nie waż
I tak masz już nadwagę, stary.

Denka Cristino miał racje.
KTO TAKI?!

Ja się na nią spojrzałam i nie wierzyłam własnym uszom,
A ja to usłyszałam i własnym oczom nie wierzę!

-Ble, ble, ble- przerwałam jej- zapomnij nie idę, nie lubię oglądać 10 idiotów biegających za głupia kulka i jednego stojącego w głupim oknie
To taka gra, która polega na zbiciu szyby metalową kulką. U nas niepopularna, ale w Niemczech grają w to wszyscy.

Na dodatek zagapiłam się i walnęłam w Ebiego.
Mnie tam cholernie Matusiak boli, muszę z tym iść do ortopedy.

-No coś ty on jest super, ja nie wiem czemu nie chcesz mieć takiego ochroniarza.
Też mówilam, że Ochroniażow to idealny materiał na męża, ale mnie nikt nie słuchał.

. Wzięłam ze sobą Akay. Po dłuższym zdawaniu relacji wszystkiego i tak mu nie powiedziałyśmy. Biedactwo połkało się ze szczęścia.
Co on ze sobą zrobił? Połknął się?

Zobaczyłam swoich rodziców w dość pikantnej sytuacji łóżkowej.
Doprawiali chili szaszłyki. Ale dlaczego akurat w łóżku?

Czułam, że mam na twarzy niezłego buraka.
Ja tam nie noszę warzyw na twarzy, ale zawsze podejrzewałam, że nie jestem normalna.

-Wrócili do siebie, zastałam ich razem w łóżku kiedy robili to.
-Co?- zapytała coraz bardziej ciekawa.
-No to.
-Ale co do diaska.
Do jasnej cholery, szaszłyki!

-A co się robi w łóżku, mówi ci coś dumga, dumga-
Eee... Nic? Oświeć mnie.

Ja założyłam swoje porwane dżinsy i bluzkę z napisem „POLSKA” na krótki rękaw lekko dopasowaną i z kołnierzykiem, natomiast Marysia też miała dżinsy, ale bluzkę miała bez pleców z napisem też „POLSKA”
Do tej pory w lekturach spotykałam jedynie opisy przyrody. jak widzę, tutaj dominują opisy stroju.

Po 10 minutach dzięki limuzynie byłyśmy na miejscu. Mecz jak mecz nic ciekawego.
Nudy na pudy, Niemcy ciągle atakowali i strzelili bramkę w 90. minucie po pasjonującej akcji. Omal nie zasnęłam przed telewizorem.

Natuś spójrz na trybuny. Gdy się spojrzałam tam ujrzałam napis :
"Natalia wybacz , nie chciałem tego”
Tuż obok niego znajdował się napis "Polska, biało-czerwoni" oraz "Widzew Łódź hooligans"

W końcu już się odwróciłam i miałam iść gdy podbiegł do mnie Ebi i…
Czyli już wiemy, dlaczego Niemcy strzelili tę bramkę. Smolarek poszedł romansować, ech...

Nie wiem jakim cudem, ale przy całym stadionie Ebi mnie pocałowała i to bardzo namiętnie.
Bo Euzebiusza jest w ogóle namiętna.

Na dodatek jak mnie pocałował miałam motylki w brzuchu.
Obawiam się, że to nie motylki, a płazińce. A konkretniej motylice wątrobowe.

Mówiąc to zamknęłam jej drzwi przed nosem. Na razie to ja z tych emocji musze ochłonąć.Rano obudziłam się dość wcześnie. Na zegarze była 8.00.
Chciałabym, zeby dla mnie godzina ósma oznaczała 'wcześnie'.

-Co się święci kochanie- usłyszałam tatę który wyszedł z sypialni w bokserkach w bałwanki pomimo iż jest lato.
Latem chodzi się w bokserkach w rekinki.

-Przepraszam wygłupiłam się- czułam, że miałam buraka na twarzy.
[kładzie sobie na twarz ziemniaka] I co, ja też jestem fajna!

Zaczął się zbliżać coraz bardziej. Nasze ciała były bardzo blisko. Czułam jego zapach.
Mam nadzieję, ze Ebi nie przyszedł prosto z treningu.

Znaczy się był to chłopczyk w wieku co najmniej 7 lat i powiedział:
-To dla pani.
-Dla manie?- byłam zdziwiona biorąc od niego karetkę.
Ten chłopczyk to chyba następca Pudziana skoro uniósł ambulans.

Gdy tam doszłam po 20 minutach zastałam tam strasznie dużo piłek, a przy nich tabliczkę z napisem:
„Nie wolno kopać, to nie ładnie, lepiej zrobisz jak wejdziesz na trybuny i spojrzysz na to”
Treść i składnia tego tekstu wskazują jednoznacznie na autora. To MUSIAŁ być Euzebiusz. Z pomocą Ottmara Hitzfelda.

Mianowicie z tych piłek mundialowych był utworzony napis o treści:
„KOCHAM CIĘ NATALIA”
Zaiste oryginalne, ułożyć napis z piłek. Tak, to wymyślal Hitzfeld.

Mi wtedy przyszedł do głowy szatański pomysł, za który mnie powieszą.
Janosika wieszali za żebro, ją za pomysł. Mnie pewnie za Matusiaka powieszą.

0 komentarze:

Prześlij komentarz